Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Το Καφενείο των Δίχρονων...

Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 3:06 am

Metralla έγραψε:Γνώμη μου είναι πως;
Αν το κάνεις νορμάλ με τα 33 άλογα που έχει μαμά, με τρόμπα κτλ και θα το χαίρεσαι μια ζωή. Αυτά που περιγράφεις είναι "έχω για χόμπυ τις σοβαρές μετατροπές", που χρειάζονται πολύ μελέτη και πολύ try and error και άρα μεγάλα έξοδα με αμφίβολα αποτελέσματα.
Δεν έχω δα και καμιά μεγάλη εμπειρία αλλά ποτέ δεν έχω δει μηχανάκι πολύ σκαλισμένο να είναι αξιόπιστο, ειδικά δίχρονο και ειδικά στον δρόμο που πρέπει να λειτουργεί σε όλο το φάσμα στροφών και σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες, εκτός και αν αλλάζεις ρυθμίσεις σε κάθε βόλτα ανάλογα με θερμοκρασία, πίεση, υγρασία. Στην πίστα το δουλεύεις 9000-13000 και δεν σε νοιάζει αν από εκεί και κάτω δεν έχει εντελώς σωστά μείγματα.
Ίσως είσαι τελειομανής και θες πάντα το κάτι παραπάνω και δεν μπορείς να συμβιβαστείς με μαμα καταστάσεις. Αλλά στο μοτέρ καλό είναι να έχουμε την σύνεση και να μην πηγαίνουμε για τα πολλά άλογα αλλά για την στρωτή και αξιόπιστη λειτουργία.
Αν θες δύναμη μπορείς να βρεις και στην Ελλάδα RS250. Το RS250 έχει ~50 άλογα ρόδα. Αν εσύ θες να το πας στα 70, τότε πάλι φοβάμαι πως θα παίρνεις τα πιστόνια στο χέρι.
Δες κι αυτό http://www.factorypro.com/dyno/true1.html
BTW τι λάδι βάζεις στην μίξη και τι στο κιβώτιο;


Η αλήθεια είναι πως έβαλα μαμά κυλινδροπιστονο και του πίνω χωρίς να έχω κανένα θέμα (εκτός το ότι δεν προλαβαίνω να βάζω βενζίνη bleh ) αλλά αν βάλω το μοτέρ που περιγράφω δεν καταλαβαίνω γιατί μπορεί πάλι να έχω πρόβλημα! Είναι ένα μοτέρ παραγωγής, αν έχει σωστή τροφοδοσία μείγματος γτ να κολλησει;
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό toneless » Τρί Σεπ 06, 2016 3:14 am

george89 έγραψε:Μου φαίνεται λίγο περίεργο να κολλάει γτ το παίρνεις ετοιμο και δεν κάνεις μετατροπές όπως έκανα εγώ στο pollini


Ναι μεν αλλά...
το Pollini είναι πολιτικό κιτ, το Rotax είναι καθαρόαιμο με ώρες λειτουργίας. Αν το πρώτο σου κολλάει, με το δεύτερο θα τα βρείς πιο σκούρα.

Τέλος πάντων, μην σκας, θα τη βρείς την άκρη. Για μένα τα 125 παραμένουν 125, αν θες ευχαρίστηση, τα καθαρόαιμα 125 (εντούρο ή street) σου φτάνουν το χαμόγελο στα αφτιά και έχουν αρκετό γκάζι.
Αν θες 250, τότε να πάρεις 250, προτίνω να μην κάνεις το 125 μετατροπή σε 250 αλλά αν το κάνεις εννοείτε θα βοηθήσω όπως μπορώ και και με όσα γνωρίζω.

Υγ. Πάρε ενα Mito να βάλουμε επάνω μοτέρ Rd350. punk
Νίκος Π.
2t-racelab.com
Άβαταρ μέλους
toneless
 
Δημοσιεύσεις: 5041
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 2:47 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 3:14 am

Λαδακια βάζω μοτουλ φουλ συνθετικό 5w 30 για μίξη και κιβώτιο S.I.P. (προτεινόμενα από την απριλια)
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 3:21 am

Παιδιά το απριλια ήταν το πρώτο μου μηχανάκι και τα τελευταία χρόνια το φτιάχνω ολομοναχος και πειραματιζομαι. Όμως σίγουρα δεν έχω την εμπειρία που πιθανότατα έχετε εσείς και γιαυτό άλλωστε ζητάω την γνώμη σας. Το 125 μου αρέσει πολύ είναι όμορφο και αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση αλλά το 250 είναι μια άλλη κατηγορία. Έχει δύναμη που απαιτεί τον σεβασμό της.
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 3:30 am

http://www.apriliaforum.com/forums/show ... -257-rotax
Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά σε αυτό το project
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό toneless » Τρί Σεπ 06, 2016 3:49 am

A friend of mine run's a 2t tuning shop, and his mate makes pipes, so got him to make me one, to the measurments from what rotax say. will be getting one done out of titanium one day...

Έχω ενα φίλο, όπου ο φίλος του φτιάχνει εξατμίσεις.
Και ενα άλλο μαγαζί που μου έφτιαξε το ψυγείο... φέξε μου και γλύστρισα. drinks

This is Sparta... Εντώ είναι Ελλάντα.
Νίκος Π.
2t-racelab.com
Άβαταρ μέλους
toneless
 
Δημοσιεύσεις: 5041
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 2:47 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 12:01 pm

toneless έγραψε:A friend of mine run's a 2t tuning shop, and his mate makes pipes, so got him to make me one, to the measurments from what rotax say. will be getting one done out of titanium one day...

Έχω ενα φίλο, όπου ο φίλος του φτιάχνει εξατμίσεις.
Και ενα άλλο μαγαζί που μου έφτιαξε το ψυγείο... φέξε μου και γλύστρισα. drinks

This is Sparta... Εντώ είναι Ελλάντα.


Ναι τα είδα όλα αυτά. Τελοσπάντων όπως είπες θα την βρω την άκρη. Εχω βάλει σε αγγελίες το rsακι μηπως φυγει κ παω σε 250. ευχαριστώ πολύ πάντως για την βοήθεια.
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό Metralla » Τρί Σεπ 06, 2016 1:26 pm

Φίλος με καινούριο Aprilia MX125, έβαλε μια Giannelli, ανέβασε και την βελόνα και του κόλλησε στο ρελαντί, όχι αμέσως αλλά το μηχανάκι από καινούριο είχε το πολύ 10.000χλμ! Γιαυτό είμαι υπέρ του μαμά, στην derestricted έκδοση πάντα. Το γκάζι όσο και να είναι κάποτε το συνηθίζεις.
Το να βγάζεις φιλτροκούτι και τρόμπα και να βάζεις μεγάλο καρμπυρατέρ είναι επιλογές που σπάνια βοηθάνε.

Αντιπρόσωπος/μηχανικός της Rotax εδώ κοντά και ιδιοκτήτης πίστας kart, μου είχε πει μια ιστορία πως οι οδηγοί βρίσκαν πιο γρήγορο και πιο δυνατό το μοτέρ με τα 28 άλογα σε σχέση με το μοτέρ με τα 34, γιατί είχε πιο γεμάτη ροπή. Όλοι εκτός απο το δυναμόμετρο ορκιζόντουσαν πως το αυτό με τα 28 ήταν το πιο δυνατό.

Επίσης μερικές φορές μας φαίνεται ένα μηχανάκι δυνατό απλώς επειδή είναι ψώφιο χαμηλά και μετά μπαίνει απότομα στο power band.
Οπότε στην θέση σου εγώ θα κρατούσα μαμά καρμπυρατέρ με φίλτρο και φιλτροκούτι και θα άλλαζα μόνο εξάτμιση και ριντιέρα που είναι πιθανόν να δουλέψουν αξιόπιστα και θα ρωτούσα την giannelli, και το apriliaforum να μου πουν ρυθμίσεις για το καρμπυρατέρ. Αν και η V Force έχω ακούσει θέλει ριντόφυλα κάθε 5.000-10.000χλμ. Έτσι έχεις ένα βελτιωμένο μοτέρ μοτέρ που θα λειτουργεί. Τώρα χωρίς δυναμόμετρο ή χωρίς χρονόμετρο στην πίστα, δεν ξέρεις ποτέ αν μια μετατροπή δουλεύει και πως.
Επίσης 1-2 δόντια μεγαλύτερο πίσω γρανάζι μπορούν να κάνουν το μηχανάκι πολύ πιο γρήγορο, όπως και μια καλή δίαιτα :P

Βέβαια αν εσύ θες να πειραματιστείς εγώ ούτε μπορώ, ούτε θέλω να σε σταματήσω. Βασικά εγώ θέλω να πειραματίζεται ο κόσμος και να μας λέει τι ανακάλυψε από τους πειραματισμούς, αλλά αυτό κοστίζει.
Άβαταρ μέλους
Metralla
 
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: Τρί Δεκ 11, 2012 4:05 am

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 2:28 pm

Metralla έγραψε:Φίλος με καινούριο Aprilia MX125, έβαλε μια Giannelli, ανέβασε και την βελόνα και του κόλλησε στο ρελαντί, όχι αμέσως αλλά το μηχανάκι από καινούριο είχε το πολύ 10.000χλμ! Γιαυτό είμαι υπέρ του μαμά, στην derestricted έκδοση πάντα. Το γκάζι όσο και να είναι κάποτε το συνηθίζεις.
Το να βγάζεις φιλτροκούτι και τρόμπα και να βάζεις μεγάλο καρμπυρατέρ είναι επιλογές που σπάνια βοηθάνε.

Αντιπρόσωπος/μηχανικός της Rotax εδώ κοντά και ιδιοκτήτης πίστας kart, μου είχε πει μια ιστορία πως οι οδηγοί βρίσκαν πιο γρήγορο και πιο δυνατό το μοτέρ με τα 28 άλογα σε σχέση με το μοτέρ με τα 34, γιατί είχε πιο γεμάτη ροπή. Όλοι εκτός απο το δυναμόμετρο ορκιζόντουσαν πως το αυτό με τα 28 ήταν το πιο δυνατό.

Επίσης μερικές φορές μας φαίνεται ένα μηχανάκι δυνατό απλώς επειδή είναι ψώφιο χαμηλά και μετά μπαίνει απότομα στο power band.
Οπότε στην θέση σου εγώ θα κρατούσα μαμά καρμπυρατέρ με φίλτρο και φιλτροκούτι και θα άλλαζα μόνο εξάτμιση και ριντιέρα που είναι πιθανόν να δουλέψουν αξιόπιστα και θα ρωτούσα την giannelli, και το apriliaforum να μου πουν ρυθμίσεις για το καρμπυρατέρ. Αν και η V Force έχω ακούσει θέλει ριντόφυλα κάθε 5.000-10.000χλμ. Έτσι έχεις ένα βελτιωμένο μοτέρ μοτέρ που θα λειτουργεί. Τώρα χωρίς δυναμόμετρο ή χωρίς χρονόμετρο στην πίστα, δεν ξέρεις ποτέ αν μια μετατροπή δουλεύει και πως.
Επίσης 1-2 δόντια μεγαλύτερο πίσω γρανάζι μπορούν να κάνουν το μηχανάκι πολύ πιο γρήγορο, όπως και μια καλή δίαιτα :P

Βέβαια αν εσύ θες να πειραματιστείς εγώ ούτε μπορώ, ούτε θέλω να σε σταματήσω. Βασικά εγώ θέλω να πειραματίζεται ο κόσμος και να μας λέει τι ανακάλυψε από τους πειραματισμούς, αλλά αυτό κοστίζει.


χαχαχαχαχαχα αυτο με την διαιτα μου αρεσε. θα συμφωνησω μαζι σου σε πολλα απο αυτα που ειπες αλλα δεν θελω ενα μηχανακι βολταδικο δλδ εμενα για παραδειγμα μου συμβαινει αυτο ακριβως που πειεργαψες. ειναι κουφιο στα χαμηλα (κ αυτο ωφειλετε στην καταργησει της power valve) αρα δεν κραταω συμπιεση σε αυτο το φασμα τον στροφων αλλα μετα το μηχανακι ξυριζει! ροπιαζει κ νομιζεις οτι οδηγας πλεον 250cc. καλα οταν το ειχα polini δεν το συζητω ορθιο χωρις τραβηγμα η συμπλεκταρισμα. στην ουσια εγω το δουλευω παντα στην ροπη το μηχανακι οποτε μου ερεσει οπως δουλευει απλα τωρα θελω κ αλλο γκαζι. σκεφτηκα αν δεν παρω 250 κ δεν κανω κ καποια μετατροπη να δοκιμασω μετα να ασχοληθω με ρευματα. υπαρχει μια ηλεκρονικη με δυο χαρτες κ δυνατοτητα να τις φτιαξεις οπως εσυ θελεις αλλα αμα κατεβαζω 14.000+ σαλ δεν θα μου σπασει καποια στιγμη? τι λετε εσεις?
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 2:44 pm

αυτη ειναι η ηλεκτρονικη! εχει αντιπροσωπο αθηνα κ θεσσαλονικη...σας στελνω το λινκ γιατι μπορει να ενδιαφερεται κ καποιος αλλος (εχει για πολλα μηχανακια)
http://www.hpi.be/item.php?item=CD7105D-1CF
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης