Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Το Καφενείο των Δίχρονων...

Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Παρ Σεπ 02, 2016 9:17 pm

Χαίρομαι φίλε μου που το καταλαβαίνεις ;)
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Παρ Σεπ 02, 2016 9:21 pm

Beez™ έγραψε:Εγω παντως και jetski και φουσκωτο με διχρονη μηχανη θα επερνα :P

Εννοείται ο διχρονος κινητήρας είναι πιο γερός. Όσο περίεργο και αν φαίνεται σε κάποιους! Στα πλοία όπου δουλεύω το 90% έχει διχρονες μηχανές!!!
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Δευτ Σεπ 05, 2016 4:27 pm

toneless έγραψε:Καλησπέρα Γιώργο και καλώς ήρθες.
Το 125 είναι άλλη γοητεία και η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το κρατήσεις ώς έχει. Το γκάζι το βαριέτε ο καθένας, το δίχρονο 50 ή 125, ουδείς. Όταν με το καλό βοηθήσουν τα οικονομικά, πας σε ενα 250 ή και πιο πάνω, αλλά το 125 έχει άλλη γοητεία και είναι άλλη κλάση απο μόνο του.

Όσο για την ερώτηση, όχι, το 125 δε μπορεί να γίνει 250cc.


Υπαρχει ενα μοτερ. το οποιο ταιριαζει απολυτα στο σκελετο χωρις μετατροπες. ειναι το rotax 257. εχεις ακουσει τπτ για αυτο? μπορω να το βρω με καποιον τροπο? ειναι μονοκυλινδρο στα 57,50 αν δεν κανω λαθος
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Δευτ Σεπ 05, 2016 6:57 pm

Διόρθωση 67.50
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό kostaskk » Δευτ Σεπ 05, 2016 10:13 pm

george89 έγραψε:Διόρθωση 67.50

απο καρτ?
aprilia SX 50 (2008) ανακατασκευη/περιφεριακα κυρίως
NSR 250 mc21 (SP) needs 21 top end / magtek
NSR 250 mc21 (SE) ready for use
NSR 250 mc21 (R) υπο διάλυση
2stroke-MaNiAc
Άβαταρ μέλους
kostaskk
 
Δημοσιεύσεις: 1204
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 06, 2012 11:06 pm
Τοποθεσία: Αρτα-Μυτιληνη

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό toneless » Τρί Σεπ 06, 2016 12:48 am

Είναι το ίδιο με το να βάλεις επάνω οποιοδήποτε μονοκύλινδρο καθαρόαιμο 250άρι μοτέρ απλά με τη διαφορά ότι δεν θα χρειαστείς νέες βάσεις στήριξης αλλά και ότι δεν θα βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά σε περίπτωση φθοράς. Δεν θα λυθεί το πρόβλημα ότι θα πρέπει και πάλι να λύσεις ενα σωρό προβλήματα, όπως η εξάτμιση, να ταιριάξεις ηλεκτρονικά κλπ.
Για αγωνιστικά κιτάκια για το Rs, κρατώντας τον ίδιο κυβισμό έχεις ψάξει; Τα έχουν εξελίξει αρκετά στην Ιταλία...
Νίκος Π.
2t-racelab.com
Άβαταρ μέλους
toneless
 
Δημοσιεύσεις: 5041
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 2:47 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 1:51 am

Ναι τα χρησιμοποιούν και σε καρτ. Από θέμα φθορας πιστονι βρίσκεις. Ο κυλινδρος αν πάθει ζημιά τότε θέλει επίστρωση στο εξωτερικό αλλά αυτό και τώρα μπορείς να το πάθεις. Όσο για το κιτ φίλε Νίκο, το έχω κάνει 4 φορές polini και μου έχει κολλήσει και τις 4. Μάλιστα την μία φορά έκανα επισκευή στην Ολλανδία με κεραμική αλλά ούτε αυτή κράτησε. Να αναφέρω ότι έχω σπεσιαλ εντισιον του rs με 33 άλογα και στροφομετρο μέχρι 14.000 και όχι 12.000 που έχουν τα περισσότερα. Άρα κόφτη έχω στις 12.500-13.000. Επίσης φοράω gianelli ολοσωμη, Reed vforce 3, keihin 34 χωρίς φίλτρο, έχω καταργήσει την τρόμπα λαδιού και κάνω μίξη στο ντεποζιτο, όπως και τον θερμοστάτη, ακόμη και την power valve. Γενικά έχω κάνει πολλές μετατροπές αλλά δεν μπορώ να αποφύγω τα κολλήματα ακόμα και σε χαμηλές στροφές! (9.000) αυτό που μου είπαν μερικοί μηχανικοί είναι να πάω σε 39 καρμπ και ζιγκλερωμα αλλά ρε παιδιά μου έχουν φύγει πολλά λεφτά και αν μου ξανακολλησει;
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό toneless » Τρί Σεπ 06, 2016 2:08 am

Αυτό γενικά ισχύει ότι τα δυνατά μοτέρ είναι πιο πιθανό να κολλήσουν στις μεσαίες στροφές. Παίζουν πολλά ρόλο, μερικές φορές φταίει το ελαφρώς μακρύτερο γρανάζωμα άλλες η βελόνα. Αν με το Pollini σου κόλλαγε συχνά, το 250άρι τα πιστόνια θα τα καταπίνει μονορούφι.

Υγ. Τα δίχρονα δεν έχουν κόφτες. Τους κόφτες τους έφευραν τα τετράχρονα.
Νίκος Π.
2t-racelab.com
Άβαταρ μέλους
toneless
 
Δημοσιεύσεις: 5041
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 2:47 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό george89 » Τρί Σεπ 06, 2016 2:17 am

Μου φαίνεται λίγο περίεργο να κολλάει γτ το παίρνεις ετοιμο και δεν κάνεις μετατροπές όπως έκανα εγώ στο pollini
Άβαταρ μέλους
george89
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 14, 2016 1:38 am
Τοποθεσία: Σκόπελος

Re: Μετατροπη aprilia rs 125 se rs 250

Δημοσίευσηαπό Metralla » Τρί Σεπ 06, 2016 2:38 am

Γνώμη μου είναι πως;
Αν το κάνεις νορμάλ με τα 33 άλογα που έχει μαμά, με τρόμπα κτλ και θα το χαίρεσαι μια ζωή. Αυτά που περιγράφεις είναι "έχω για χόμπυ τις σοβαρές μετατροπές", που χρειάζονται πολύ μελέτη και πολύ try and error και άρα μεγάλα έξοδα με αμφίβολα αποτελέσματα.
Δεν έχω δα και καμιά μεγάλη εμπειρία αλλά ποτέ δεν έχω δει μηχανάκι πολύ σκαλισμένο να είναι αξιόπιστο, ειδικά δίχρονο και ειδικά στον δρόμο που πρέπει να λειτουργεί σε όλο το φάσμα στροφών και σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες, εκτός και αν αλλάζεις ρυθμίσεις σε κάθε βόλτα ανάλογα με θερμοκρασία, πίεση, υγρασία. Στην πίστα το δουλεύεις 9000-13000 και δεν σε νοιάζει αν από εκεί και κάτω δεν έχει εντελώς σωστά μείγματα.
Ίσως είσαι τελειομανής και θες πάντα το κάτι παραπάνω και δεν μπορείς να συμβιβαστείς με μαμα καταστάσεις. Αλλά στο μοτέρ καλό είναι να έχουμε την σύνεση και να μην πηγαίνουμε για τα πολλά άλογα αλλά για την στρωτή και αξιόπιστη λειτουργία.
Αν θες δύναμη μπορείς να βρεις και στην Ελλάδα RS250. Το RS250 έχει ~50 άλογα ρόδα. Αν εσύ θες να το πας στα 70, τότε πάλι φοβάμαι πως θα παίρνεις τα πιστόνια στο χέρι.
Δες κι αυτό http://www.factorypro.com/dyno/true1.html
BTW τι λάδι βάζεις στην μίξη και τι στο κιβώτιο;
Άβαταρ μέλους
Metralla
 
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: Τρί Δεκ 11, 2012 4:05 am
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης